ردگیری رفتار کاربران توسط گوگل
نوشته شده توسط : مهدیه شارمین

اطلاعات جمع آوری شده از کاربران بر روی رتبه شما تاثیر خواهد گذاشت

گوگل اخیرا مقاله ای را به ثبت رسانده است که شامل نکاتی است که گوگل ممکن است از آنها برای رتبه دهی به صفحات استفاده کند. عنوان مقاله "اطلاعات جمع آوری شده از کاربران بر مبنای داده های گذشته" می باشد و نکاتی را درخصوص الگوریتم هایی که گوگل علاوه بر الگوریتم های رتبه دهی خود از آنها استفاده می کند را آشکار می کند.

در این سری مقاله، تلاش ما بر این است تا تا تاثیر این موضوع را بر روی سایت شما و بهینه سازی آن بدست آوریم تا بتوانید وب سایت خود را برای رتبه های بالا در گوگل بهینه سازی نمایید.

  • تاثیر تغییر در صفحات در رتبه گوگل
  • تاثیر نام دامنه در رتبه گوگل
  • لینک های ورودی و رتبه شما در گوگل
  • نتیجه جستجو در گوگل و داده های کاربران: تاثیر آن بر رتبه

 

 

مطالب پیشنهادی :

آیا از قوانین باز طراحی وب سایت اطلاع دارید؟

طراحی سایت حرفه ای

 

گوگل چگونه ممکن است رفتارهای اینترنتی را ردگیری می کند

هفته گذشته ، مقاله را ارائه دادیم با این عنوان که گوگل با ردگیری رفتار کاربران، رتبه صفحات سایت ها را مشخص می کند. گوگل اخیرا برنامه شتاب دهنده اینترنتی یا Web Accelerator را به بازار داده است و قصد دارد تا گشت و گذار اینترنتی را برای کاربرانی که از اینترنت پر سرعت استفاده می کنند راحتتر نماید. گوگل ممکن است از این نرم افزار برای ردگیری رفتار اینترنتی کاربرانی که شتاب دهنده اینترنتی را نصب کرده اند استفاده نماید.

این بدان معناست که گوگل هم اکنون 4 ابزار مختلف دارد که به گوگل اجازه می دهد وب سایت هایی که سر میزنید را ردگیری نماید: گوگل تولبار، گوگل دسکتاپ، Gmail، و ابراز جدید شتاب دهنده اینترنتی گوگل Google Web Accelerator.

این ابزارها می توانند به گوگل در جمع آوری اطلاعاتی از کاربران که در مقاله گوگل ذکر شده است کمک نمایند. به محض لاگین کردن به یکی از سرویس های گوگل (Gmail، ادوردز و غیره...) این اطلاعات می توانند به نام کاربری و آدرس شما تخصیص داده شوند.
 

فاکتورهای دیگری که ممکن است در رتبه گوگل شما موثر باشند

علاوه بر فاکتور رفتار کاربران، شهرت لینکی و نام دامنه (مقاله قبلی را بخوانید)، مقاله ثبت شده از طرف گوگل به فاکتورهای دیگری اشاره می کند که ممکن است در چگونگی انتخاب نتایج از طرف گوگل تاثیر گذار باشد.

متن مقاله اشاره ای دارد بر اینکه صفحاتی از وب سایت که رتبه آنها مرتبا بالا پایین می رود، ممکن است بیانگر بی اعتبار بودن صفحه باشد.

علاوه بر آن، کلمات کلیدی که تغییرات کوچکی را در نتایج جستجو به بار می آورند، به دامنه هایی با رتبه های پایدار اعمال می شوند. کلمات کلیدی با تغییرات خیلی زیاد، احتمالا به دامنه هایی با ناپایداری زیاد اعمال می شوند.
 

اهمییت این موضوع برای وب سایت شما

با توجه به این فاکتورها، کاری نمی توان کرد که تاثیری بر رتبه شما داشته باشد. خوشبختانه فاکتورهای بسیار دیگری نیز وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا رتبه گوگل خود را بهبود دهید.

در کل، مهم است که صفحات وب سایت شما برای گوگل بهینه سازی شده باشد. فاکتورهای رتبه دهی ای که در مقاله ثبت شده آورده شده اند تنها فاکتورهای جانبی می باشند. چنانچه صفحات شما بهینه سازی نشده باشند، دیگر فاکتورها نیز چندان موثر نخواهند بود.

به یاد داشته باشید که مقاله ثبت شده توسط گوگل به این معنی نیست که گوگل واقعا از همه آنها استفاده می کند. این مقاله تنها اختیاراتی را که ممکن است گوگل از آنها استفاده نماید را لیست می کند. مهمترین فاکتوری که گوگل در رتبه دهی از آن استفاده می کند تعداد لینک های ورودی مفید و مطالب بهینه سازی شده در صفحات وب سایت می باشد. برای دستیابی به رتبه های بالا در گوگل باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما هر دو را دارا می باشد.

 

منبع : www.noyasystem.com

 





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: